9/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2025 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2025 18:28
 KAMYONU KALDIRAN KADIN   "Bazıları tercihlerini, bazıları kaderini ve bazıları ise bağlı oldukları insanların tercihlerini yaşar!"   "Kaderden değil de kahırdan yaşanırmış çoğu acı ve insan göremezmiş bedenlerin altındaki gerçek suratları..."   “Aşk hayırlarının ve kurallarının, hiç değiştiremeyeceğin huylarının karşındakine göre şekil alması ve değişmesiydi... Aşk onun için değişmekti; olmazları oldurmak, yapmam dediklerini yapmaktı.”   Kemal & Defne aşkı ile başlayan eser Ceylin bebeğin gelmesi ile bambaşka bir boyuta sürüklenmesi ve Kemal’in davranışları beni çok üzdü. Sonuçta bir mutlak kader var... ve sonrasında yazarımız fazla hızlı ilerlemiş. Hoş, bunun nedenini fuarda kendisi ile sohbet arasında öğrendim. Ve editörün de resmen uyumuş olduğunu kendisine belirttim. Evet gelelim Ceylin’in hayatına. Ceylin & Atahan aşkında masum Ceylin nereden bilecekti ki Atahan’ın yüreğinin resmen çürümüş olduğunu... Adam plan içinde planlar yaratmış. Bu arada Mina karakterini de ilk zamanlar hiç anlayamadım. Çift karakterli mi diye düşündüm. Hem Murat ile ilgileniyor hem Ceylin’e yakıştırıyor... Atahan’a güvenmiyor ama Ceylin onla olsun istiyor... bu kızda bir şey var derken bir sürü şey çıkabileceğini tahmin dahi edemezdim. Kesinlikle sinsi bir yılan... Eserde o kadar çok sır birikmiş ki resmen sırlar dünyası oluşmuş. Atahan’ın yaptıklarına karşı ağzımdan edepsiz  küfürler çıkmış olabilir ve yazarı ile karakteri çekiştirmiş olabilirim. Gizemli ve sırlarla dolu Nergis’e ne demeli, karaktersiz... Zamanında yapılmış hatalar ve ödenen acı bedeller... aşk, acı ve hüzün derken eser sonlarda polisiye kısma geçiş yaptı ve heyecan, adrenalin derken iki gün boyunca ev işlerini ihmal etmiş olabilirim. Bir ara ormanda Ceylin ile birlikte kayboldum sandım ve o pislik adamlara da sinir oldum. Kadınları nasıl cinsel obje olarak görürler... Yalnız o Ömer’e ben de güvenmiştim ama yaaa... O karaktere hiç yakıştı mı yaptıkları. Mutlu mutlu okurken bunun hüzne dönüşmesi hiç olmadı.  “Keşkeler ne kadar manasını yitirse de bazı olaylarda, insanlar hep bir adım ötesinde başka bir detay istiyorlardı hayatlarında. Keşke de deniyordu o sırada; keşke, hiç kimse bu kadar kötü olacak kadar yaşamasaydı!       Halbuki dışarıdan ne kadar huzurlu, mutlu ya da harika görünse de hayatlar; duvarların içinde dönen yalanlar ve olaylar bambaşkaydı. Elbette yanıyordu her evde gece olunca ışık ama yanan lamba mı, mum mu, ciğer mi kimse bilmiyordu.” Diye bir alıntı ile yorumun sonuna geldik. İçim buruk bir şekilde kaldım Ceylin ile birlikte...   Not: Eserin ismine gelince, herkese tuhaf gelen ismin aslında o kadar ince ve duygu yüklü olduğunu ancak okuyanlar anlayacaktır.   #canankeser #kamyonukaldırankadın #okudumbitti  #yorum        
Kamyonu Kaldıran KadınCanan Keser · Gufo Yayınlarıedebiyst · 01 okunma
·
66 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
güzel bir paylaşım olmuş, elinize sağlık.
Nursemin Doğan
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim