10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
O kadar güzel akıp giden bir kitap ki. Bulabilsem benzerini alıp okurum. Yine bir çocuk başrolde ve bazı şeyleri duyabiliyor. Bunun peşinde neler olup bittiğini öğrenme çabası var çocukta ve ailesi de işin içinde. Olayların gidişatı çok iyi. Hele ki yazarın anlatım biçimi bence harika. Tavsiye ettiğin kitaplardan kesinlikle.
MedyumStephen King · Altın Kitaplar · 20217,7bin okunma
·
103 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
güzel bir paylaşım, kaleminize sağlık.