·344 syf.····Okunma: 10 Ekim 2025 15:41 Pedofili var ve ayrıca öğretmen / öğrenci cinselliği!
Bir sürü kurgu yazılabilirken neden böyle bir kurgu seçtiğini hiç anlamadım.
Evet böyle olaylar oluyor, yazarın bunları yazması desteklediğini göstermez ama o kadar boş ve gereksiz bir konuydu ki. Rahatsız olduğum için 3 vermedim, boş olduğu ve sağ gösterip sol vuracağım diye uzata uzata kitabı değersizleştirmiş. Baştan sona sıkılarak okuduğum bence yazarın en kötü kitabı.