·280 syf.····Okunma: 04 Ekim 2025 11:07 Bir psikiyatri kliniğinde bir gün görev alacak tıp öğrencisi, tabi ki geçmişinde yaşadığı büyük bir olayla yüz yüze gelecektir. Kitap ortalama sadece bazı yerler cidden aşırı zorlama olmuş, rahatsız olduğum ve vasat bulduğum buydu.
O klinikte bir tane kamerada mı olmaz? Bu kadar sıkıntılı bir yerde hiç mi yetkili, görevli olmaz?
Konu tabi ki yine gerilimli ama bu sefer çok ters köşye yoktu hatta yazarı biraz bilenler ne olduğunu ortalarda anlayabilir.
Yazarın mavi göz takıntısı, kitaplarının sonunu illa aşka bağlaması da cidden belli bir noktadan sonra sıkıyor.