Dünya gerçekleri ve bilimkurgunun birbirine harmanlandığı çok güzel bir eser. Kaynakları huncarca nasıl sömürüp acımasızca katlettigimiz, bizden sonrakilere yaşama hakkı bırakmayan, canlı yaşamına değer vermeyen, insansılığımızı tokat gibi yüzümüze vurmuş yazarımız.Dünya kaçınılmaz sona doğru yaklaşırken belki de hala birşeyler düzeltilebilir neden olmasın.