·516 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Nisan 2018 11:48 Kitap güzel.Ama ben ikinci kitaptan başladığım için ilk başlarda fazla bir şey anlamadım.Size tavsiyem ilk kitabı (Uyumsuz'u)okuduktan sonra Kuralsız'ı okuyun.Benim yaşıma uygun olmayan davranışlar vardı.Ama yine de kitap çok güzel.