baş karakterin dinleme yeteneği bana çok tanıdık geldi. sanki ana karakteri değil de diğerlerinin hikayelerini daha çok işlemiş yazar. hikaye dört kişilik ve sanki her hayat birbiriyle iç içe. midori'yi sanırım çok iyi anlıyorum. sonu böyle belirsiz ve açık bittiği için daha rahat hissettim. keşke intiharlar olmasa.