Berlin
@berlindepapel
Takip Et
10/10
·
1216 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2018 4. kitabı
Stephen King der geçerim. Gerilim, korku tarzında kitapları okumayı seviyorsanız kesinlikle bu kitabı okumalısınız!!! Ayrıca filmi de çok güzel. Şiddetle tavsiye edilir.
Edebiyat
O
Stephen King · Altın Kitaplar · 2025
7,4bin okunma
4 beğeni
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap