Hüseyin Rahmi Gürpınar yine severek okuduğum bir kitabı.
Bu kitabı diğer kitaplardan ayıran kısmı günümüzü anlatıyor olması.Yaptığı eleştiriler o kadar yerinde ki .Hak vermemek elde değil.Sağlam kurgusuyla konuları o kadar güzel birbirine bağlamış ki okurken nasıl yani dersiniz.Konusu İspanyol gribi olan insanların günlük yaşayışlarını konu alırken bu hastalığın insanlara neler yaptığını da göreceksiniz.Kesinlikle tavsiye eder keyifli okumalar dilerim.