Bazı kitapların yeri çok ayrıdır.
Neden bilmiyorum ama bu kitap benim için çok değerli. Her hafta bölüm gelecek diye heyecanla beklediğim günler. Her bölüm sonundaki heyecanım merakım mutluluğum üzüntüm . O karmakarışık duygular. Sona yaklaştıkça hemen bitmesin diye okuyamamak ama aynı zamanda meraktan deliye dönmek . Kitabın sonunda hüngür hüngür anlayışım. Bunlar unutulmaz ama yine de buraya kaydedeyim.
Ben böyle ağlarken kardeşim geldi" abla niye ağlıyorsun diye?"
Dedim hikaye bitti onlardan ayrılmak beni üzüyor.
Bana diyor ki. Yazara yaz devamını yazsın,başka hikaye yazsın dedi
Ah be kardeşim bazı hikayeler sonsuza kadar biter devamı olmaz.
Yazı ayrı kurgularını ayrı bende bıraktığı psikolojik hasarı ayrı seviyorum, Gelecek kurgularını merakla bekliyorum. Aslı Arslan
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,905 okunma