Herkese selamlar.
Dan Brown'ın yine bir şaheserini okudum. Okuması o kadar keyifliydi ki tadı damağımda kaldı gerçekten. Böyle kitaplar zaten çok az bulunur; okursunuz, düşünürsünüz, düşünürsünüz, bir polis olursunuz, "Acaba yoksa bu şahıs da mı işin içinde?" dersiniz. Roman kesinlikle aksiyon film tadında sizi Vatikan'a çekiyor. Tam "Seni buldum!" dediğin anda yeni bir şeyler ortaya çıkıyor ve en güzeli ise ters köşeler, hiç beklenmedik durumlar ortaya çıkması kitabın lezzetini en üst seviyeye çıkarıyor.
Polisiye gerilim seven arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ediyorum.
Dan BrownMelekler ve Şeytanlar