Okurken karakterler hakkındaki görüşüm birçok kez değişti. Kaleme alan kişi sizi bilmecelerle dolu bir parkura sokuyor. Bu parkurda defalarca tüylerim ürperdi. Okumanızı tavsiye ederim. Ne çok karanlık ne çok renkli dünyaya sahip. Tam kıvamında.
Beklentimi tam anlamıyla karşılayamayan sonu oldu. Asla kötü bir son anlaşılmasın bu dediklerimden fakat kitap içinde bukadar bilmece varken sonunda da süpriz bekliyordum, olmadı.
İyi okumalar.