Uzun zamandır kitap okuyamıyordum. Okuma alışkanlığımı tekrardan Sabiha Ateş Alpat kitapları ile kazandım.
Ve uzun zamandır bir kitabın sonunda ağlıyorum...
İnsan okudukça sonradan hidayete erenleri görünce gıpta ediyor.
Hele o teslimiyetleri...
Kıskanmamak elde değil.
Bir kez daha anladım ki İslamiyet çok güzel.
Hele de İslamiyet kardeşliği...
Allah'ım! Sen seni tanımayana, seni tanıyıp sana tam teslim olmayanlara yardımcı ol! Hidayet nasip et sen kullarına.
Amin!