Kendisini Yaşar Kemal ile olan fotoğrafıyla görmüştüm ve bu kitabı da bir öneriyle aldım.Kendi hayatından izler içermesi kitabı asıl güzel yapandı aslında benim için.
Evet sinema olayından ilerliyor konu ama yabancılık çekerken bir yandan kendi öz hayatına geçmesi güzel bir okuma keyfi veriyordu bana.
Kendisi Türkiye'de 10 yıl kadar kalmış diye izledim ve burada birkaç kitap yazıp tamamlamış.Cidden merak ediyorum kendisini...
Japon Edebiyatı dışı okumayı sevmiyorum ama böyle insanların önerdiği kitapları okumak sanırım onlarla ilişki kurmanın tek yolu .