·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2025 13:10 Gazaliden okuduğum ikinci kitaptı, kitaba başlama sebebim okuyan herkesin "bunu okuduktan sonra bir daha konuşmadım (boş söz manasında)" sözleri oldu. Günlük hayatta da kendimden en yakındığım şeylerden biri de buydu çünkü. Kitaba bu sebeple başladım. Yararlı da oldu diyebilrim. Kitabın dili su gibi akıcıydı, içerisinde bolca peygamberlerimizin ve sahabenin sözleri vardı. Bu örnekler de anlatılmak isteneni daha iyi anlamamızı sağlıyordu. Dilimizin gerçekten idare edilmediğinde nasıl bizi belaya sürüklediğini görmüş oldum. İmkanı olan herkesin de okuması gerektiğini düşünüyorum.