9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2018 9. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2018 01:33
En sevdiğimden... Muhteşem bir hikaye... The walking dead tarzında soluksuz okunan bir hikaye. Her an gerilim, korku, endişe dolu.. Gözlerini açarsan ölürsün açmazsan ölürsün ne olacak? binlerce soru cevap yok. neyle karşı karşıya olduğunu bilmeyen bir insanlık ve hayatta kalma çabası... karanlıklara mahkum, aç bir şekilde tıpkı kafeste yaşar gibi... "insanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir". muhteşem bir anlatış arada flashbackler süper bir akıcılık.. Okunmasını ısrarla tavsiye ederim.
Edebiyat
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.