Aslında insan gerçekten merak etmeli eğer o merakı doğru şekilde kullansa bir çok şeyi fark ederdi:) o heyecan da ayrı bir zevk lezzet alırdı..Merak ettiği şey de önemli aslında.. merak kötü bir şey değildir aslında iyi bişey fakat hangi konuda o merak o önemli.. merak ettiğin yol güzel yol ise değer tabi:) şahsi düşüncem