Alper Canıgüz ‘ün yeni bir kitap yazmasını çok bekledik. Beklediğimize de değmiş. “Alper Kamu” serisinden sonra bir de “Şair Stan LaFleur” serisi okuyacağız ki bu beni hayli heyecanlandırıyor. Zira dehşetengiz güzellikte bir kurgu sunmuş okurlara. Gerek bilimsel terim ve gerçekler, gerek distopyamsı yönü çok başarılı. Ayrıca bir dönem polisiyesi olmanın hakkını da tam anlamıyla vermiş. Geçenlerdeki söyleşisinde yazarımız çok emek verdiğini, yer yer çok zorlandığını anlattı. Anlatırkenki gözlerinin içindeki o heyecan okurken bana da sirayet etti. Çok değişik bir seri olacak gibi duruyor, merakla devamını da beklediğimi buradan beyan ediyorum :)
Keyifli okumalar dilerim efenim…
Zevkler ve renkler elbette tartışılmaz ki iki yazarın önermeyeceğimiz kitabı bence yoktur 😌 incelemeye gelecek olursak da kitap içeriğinden bahsetmeyi sevmiyorum, ki diğer incelemelerime de bakarsanız bunu görebilirsiniz. Genel hatlar kafidir 😇