·192 syf.····Okunma: 08 Ekim 2025 18:47 okurken kendimi sürekli kitapta buldum. sanki sayfaların içinde ben vardım, anlatılan her şey benimle ilgiliymiş gibi hissettim.
kitap hem psikolojik açıdan hem de felsefi açıdan çok etkileyiciydi. dili sade ama vurucu, anlatılanlar ise insanın iç dünyasına ayna tutuyor. okudukça düşündürüyor, sorgulatıyor, hatta yer yer rahatsız ediyor ama o rahatsızlık güzel bir farkındalık bırakıyor.
beni derinden etkileyen, bana çok şey katan bir kitap oldu. eminim ki okuyan herkese küçücük bile olsa bir şey katacaktır.