·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2025 04:40 Arada 5-6 yıl vardır ikinci kez okumam arasında ilk okuduğumda leyla-tarık aşkına odaklanmışım gerisini hatırlamıyordum şimdi ise aile ilişkileri gözüme batıyordu yine çok beğendiğim bir roman olarak kalacak ama yazarın aileye kattığı kutsallık ve bireycilik kişinin ailesinden kopmasıyla bitecekler şeyler değil. Leyla ve arkadaşlarının okuyamaması ailelerinin olmamasından kaynaklı değildi bana göre tarık 'ın seçimleri kendini yaktı kaderi suçlamamak lazım Meryem sanırım sadece babasız kalan bir çocuk değildi aslında Meryem biraz zihnini kullanamayan biriydi en çok ona üzüldüm