Düşüncelerimi değiştiren nadir kitaplardan . Aşk , felsefe ve kendini tanıma üçgeninde gidip gelen bir hikaye . İnsanı düşünmeye , sorgulamaya sevk eden etkili okunduğunda gerçekten insanın fikirlerinde değişime uğratan müthiş kitaptır kendisi . Zeka ürünü bir kitap . Freud da varsa işin içinde psikolojinizi alt üst etmeye müsait bir başyapıt