Eşinizi dostunuzu geçtim . Bu kitabı Dünya da ki her bir ferdin okuması gerektiğini düşünüyorum . Eğer bu kitabı okuyup bilinçlenen bir kitle olursa o zaman tüm Dünya yaşanabilir bir yer olur . Halklar hiç bir güç karşısında boyun eğmemeli . Baskı güç dilediğini yapma özgürlüğünü onlara halk verdi . Tüm yetkiyi onlara halk verdiği için yapacak bir şey kalmıyor . Geç olmadan çevrenizdeki herkese bu kitabi okutup bilinçlenmesini sağlayın başka türlü işler zor . Kolay gelsin ne desek boş ...