Puan vermedi·560 syf.····Okunma: 04 Kasım 2025 16:08 Çok severek okuduğum bir seri. Genel olarak bilimsel bilgilerin romana yedirilerek verilmesi fikrini çok seviyorum fakat bence bu kitap önceki iki kitap kadar akıcı değildi. Diğer kitaplara göre çok fazla bilgi yoğunluğu vardı ve bence bu durum olay örgüsünü hafifletti, kitap o kadar yoğun bilgiler içeriyor ki bazen roman okuduğumu unuttum. Önceki kitaplarda hissettiğim merak, heyecan burada yerini yorgunluğa bıraktı, evet gerçek hissiyatım bu: serinin son kitabı beni yordu. Sonu da tatmin etmedi, birçok soru havada kaldı, muhteşem bir son yapsaydı tadı damağımda kalırdı, üzüldüm açıkçası :(