senden vazgeçemem
7/10
·448 syf.··
2025 77. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 05 Kasım 2025 20:06
Herkese Merhaba, Kitabımıza aynı kişilerle devam ediyoruz. 7 puan vermemim sebebi sadece ve sadece kadın karakteridir. Tamı tamına bu kadın 7 sene bir adamı bekledi helal olsun demekten başka bir şey diyemiyorum. Burda hikayemiz Asher 7 yıl sonra hapishaneden cıkar ve kasabasını döner ama asher artık eski adam değildir. Hapishanede yaşadıkları onu karanlık bir noktaya getirmiştir. Ve bundan ötürü kendince güçlü olmasını ailesiyle ve sevdiği kadından uzak durması olduğunu düşünür.7 yıl bozunca hiç biri ile görüşmemiştim. Cıktığında aynı o şekilde devam edeceğini düşünür ama tabikide öyle olmaz. Yazarı böyle bir kadın karakter yazdığı için tebrik etmek ıstıyorum. Okuduğum en guzel kadın karakterdi. Bir adamı bekletsiz beklemek herkesin harcı degıldır... heleki her sapıklığı artık konu yaparak yazan yazarlarla doluyken etraf... (hemen laf sokarım haha) Grace 7 yıl boyunca parmağında o yüzüğü cıkartmaz ve nişanlı bir şekilde yaşar. Sevdim seni kızım, kraliçesin valla... ama Asher için aynısı diyemeceğim, gereksiz bir inatdı vardı valla ... mallıkta üstüne yoktu... tabiki grace dayanamadı ama sürünmesi isterdim valla. Kitapta bir olay yoktu valla dümdüz bir kitap... işte iki aşığın yeniden bir araya gelmesini okuduk. bu genel olarak Grace sayesınde oldu asla vazgcemedi cunku sevdiğim adamdan.. şimdi asher cok gömmeyeyım sevdiği kadını tecavuzden kurtardı ve onun için hapishaneye girdi (adam döverek öldürdü bence cokta iyi yaptıda neyse) ... beklenecek bir adamdı zaten aksi asla kabul edilemezdi. Seri 5 kardeşin hikayeleri, yani aile teması vardı. Ama ben bukitapta hiç aile dayanışması görmedim. Normalde bu tarz kitapalr erkek kardeşler birlik olur fılan böyle hısserdın kardeş duygusu ama yazar bunu asla yazamamış. Hiç bir dertleşme fılandır yok... hele asher bir küçüğü ewan gelecek kitap onun tam bir salak, abisi hapıshane girmiş cıkmış, adamın psıkoloji gitmiş, salak kendi derdini ile soyutlamış aileden kendisi neymış sevgilisi bu aldatmış , mala bakk senin derdini derler yani.... sonra levi diğer kardeş oda ayrı salaktı , neymiş asher gelmiş onun işlerini elinden almış , sorması gerekıyormuş bakk yaaaa oda maldı... bi logan ve gavin eh iştedi yaniii... Serinin devamını merak etmedim , şuan devam etmeyi düşünmüyorum... belki logan ve gavin cıktığında okurum bilmiyorum sağım solum belli olmuyor.... Bu kitap tavsıye edilir.
Romantik
Senden VazgeçememClaire Kingsley · Olimpos Yayınları · 202594 okunma
·
742 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.