Ben kendi işim için yapay ışığı daha uygun buluyorum... Tanrı'nın değil, insanın ışığını... İnsanoğlunun kendini anlama çabası, karanlıkta kendi başına var olma girişimi... Bu onun hayatının bir sembolü. Bekleyen gölgelerle dolu bir odada sönene kadar yanan bir lamba....