10/10
·705 syf.··
2018 3. kitabı
Geç kalmış bir okuma oldu benim için. Dosteyevski ile bu yaşımda tanışmış olduğum için biraz üzülüyorum. Lise yıllarımda alacağım kararlarda hayata bakışımda büyük etkisi olabilirdi. Bazılarınız diyordur halen okumamış olanlar mı varmış suç ve cezayı. Aslında utanmam gerekiyor fakat liseden sonra kısa bir süre üniversitenin hızına kendimi kaptırıp boş işlere öyle kaptırdım ki kendimi okumam gerekenlerde çok geride kaldım. Bu yüzden utanmam gereken daha çok kitap var. Suç ve cezaya gelince. Neden baş yapıt olduğunu açıklamama gerek yok. Sadece şunu söylemek istiyorum. Suç ve ceza bizim gündelik mücadelemizdir. Kendi bencilliğimiz kendi kibrimizdir. Rasnalnikov un yerine koymuyorsunuz kendinizi çünkü öyle yazılmış ki sanki kendi iç dünyamızdaki savaşı başka bir örnekle anlatıyor. Umarım okuduğunuzda aldığım hazzı alır ve dosteyevskiyi hiç bırakmazsınız. Bir kardeşiniz olarak şunu eklemek istiyorum. Dosteyevski okumadan ölmeyin.
Edebiyat
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025194,4bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.