·616 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2025 15:52 Sezgin Kaymaz’ın Geber Anne kitabını okudum. Normalde yazarın üslubuna, anlatım tarzına ve diline bayılırım ama bu kitapta aynı tadı alamadım. Zor bitirdim, çünkü bana göre kitap gereğinden fazla uzatılmıştı ve bazı bölümler gereksiz detaylarla doluydu. Bu yüzden temposu düşük kaldı ve içine tam olarak çekemedi. Yine de Sezgin Kaymaz’ı sevdiğim, kaleminin gücüne ve karakter yaratmadaki ustalığına hayran olduğum için puanım yüksek. Geber Anne, hikâye açısından sürükleyici olmasa da, dil ve anlatım yönünden yine de güçlü ve edebi derinliği olan bir roman olmuş.