Farklı bakış açıları sunması açısından evet çok güzel bir kitap, dili de zaten muhteşem, okurken yazarın engin bilgisi ve becerisi sizi etkiliyor ama aynı zamanda zorlayıcı da bir metin. Konu zaman olunca yazarın zaman içindeki savruluşlarına katılım göstermeniz zorlayabilir. Bu zorluğa evet derseniz hiç ertelemeyin. 😊