Öncelikle Tarık Tufan'a teşekkür ederek başlamak istiyorum. Kitabı okurken çok keyif aldım. Uzun zamandır bu kadar güzel edebi bir kitap okumadığımı fark ettim. Kendi edebiyatımız o kadar güzel ki.. Birçok farklı ülke ve yazar okuyorum ama kendi edebiyatımızdan aldığım doyumu hiç birinden alamıyorum. Konusu, yazımı, duyguların geçişi çok güzel. Gece Açan Çiçekler ismi de kapak resmi de on numara bir kitaptı benim için. Herkese tavsiye ediyorum okusun. Yazarın okuduğum ikinci kitabı tüm kitaplarını okumak istiyorum inşallah