·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Kasım 2025 16:25 Birkaç defa intahar etmiş bir yazar var karşımızda. Osamu Dazai den İnsanlığımı Yitirirken bir otobiyografi türüne ait olduğu ve bu kadar intahar psikolojisine bağlı biri olduğu için, psikolojisine şahit olabilmek için önemli bir kitaptı. Yaşama bakışı, varlıklı bir ailede varlıksız bir hayata yönelmesi. Aile reddinden tutun, eşiyle intahar edip eşinin ölüp kendinin yaşama devam etmesi. Bazı intahar girişimlerinin başarısız olması gibi durumlar ışığında kendi otobiyografisini okumak, sıradan olmayan bir insan bakışıyla, farklı kültürden bir karamsar yazarın bakış açısını gözler önüne seriyor. Bu yüzden okunanlar keyifsiz ama deneyim olarak keyifli bir kitaptı.