Bazı kitaplar cidden yarım bırak diyor bana. İnat edince yazardan soğuyorum yoksa. Conrad okumama sebebim bu sanırım uzun zamandır. Hata etmiştim onu okumaya devam ettiğim için. Bu kitabı ileride belki okurum. Tamam konuya girme olayı için sabretmek gerekiyor ama 80 sayfada da girmiyorsa bence değmez. Bu kitap için yorumları okuduğum için de biraz bırakma konusunda içim rahat.