%40 (81/198 syf.)
J. D. Salinger
6.4/10 · 71,3bin okunma
·
27 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
TerraNoctis
Gönderi Sahibi
Onca kitaptan bunalıp bu kitaba başlamak da tam benim yapacağım iş. İyi başladı ama. Bundan sonra da herhalde macera, bilimkurgu tarzı şeyler okurum. Kafa edebiyatı kaldırmıyor nedense.
TerraNoctis
Gönderi Sahibi
Bazı kitaplar cidden yarım bırak diyor bana. İnat edince yazardan soğuyorum yoksa. Conrad okumama sebebim bu sanırım uzun zamandır. Hata etmiştim onu okumaya devam ettiğim için. Bu kitabı ileride belki okurum. Tamam konuya girme olayı için sabretmek gerekiyor ama 80 sayfada da girmiyorsa bence değmez. Bu kitap için yorumları okuduğum için de biraz bırakma konusunda içim rahat.
TerraNoctis
Gönderi Sahibi
16-17 yaşında bir çocuk tek başına otel odası tutabilir mi amerika topraklarında? Açıkçası yarım bırakmayı düşündüğüm bir kitap bu benim ama sırf kafa yorgunluğuna iyi geldiği için devam ediyorum. İncelemelere bakarsak yarım bırakmakta haklıyım ama bırakmayacağım. Kitabın nasıl bittiğini az çok tahmin edebiliyorum. Bakalım artık. İsmiyle alakası da çıkar umarım.
TerraNoctis
Gönderi Sahibi
Kaçıncı sayfaya geldim hala bir halt yok. Okuduğuma değecek mi diye düşünmeye başladım açıkçası.