Depresyona meyilli, melankolik biriyseniz okumanızı tavsiye etmem ama eğer öyle biriyseniz de kendinizi bir nebze olsun anlaşılmış hissedebileceğiniz bir kitap. Altını çizdiğim bir çok cümle ve katıldığım fikirler var ancak hiç katılmadığım düşünceler de var. Her şeye rağmen iyi bir kitap olduğunu düşünüyorum.