Hayatımda sineroman tarzında ilk defa bir kitap okudum her ne kadar ilk başta okumata zorlansamda okumaya devam ettikçe daha çok sevmeye başladım,Sanki bir senaryo okuyormuşuz gibiydi yada bütün hikayeyi yönetmenin gözünden izlemiş gibiydi.Bu türde Türkiyede yazılmış ilk kitap sanırım ve umarım diğer yazarlarımızdan da bu türde eserler gelir
Kitabın olay kısmına gelicek olursakta hikaye Zengin öğrencilerin olduğu bir lisede geçiyor, hikaye netflix gençlik dizisi tadındaydı ve o en sondaki olaya çok şaşırdım,Bu hikayede her nekadar her karekteri görsekte ana karekterimiz Melina diyebiliriz,
Melina yı okumak açıkçası beni biraz korkuttu,kız resmen masumiyet müzesindeki adamla bilinmeyen bir kadının mektubu karışımı bir tip,yani kendi kendime onun yaptıklarını okuyunca dedim ki"bu taciz değilmi" yaptıkları beni rahatsız etti,onunda karekterini ve geçmişini gördük,umarım sonraki kitapta melina nın karekterini ve psikolojisini daha fazla görürüz ,Melina nın karekter gelişimini görmeyi isterim açıkçası
Kısaca özetlmem gerekirse netflix gençlik dizisi tadında sineroman veya senaryo şeklinde yazılmış güzel bir kitaptı,Zaten kısa olduğu içinde hemen okuyabilirsiniz