·96 syf.····Okunma: 17 Mart 2018 00:00 Yazarımızın bu kitabı 4 kısa hikayeden oluşmaktadır. Her birinde okuyucuya farklı bir bakış açısı sunmaktadır. Kitabı okurken ilgimi en çok çeken “Kadın ve Yeryüzü” hikayesi oldu. Zweig, insanın ve doğanın aslında bir bütün olduğunu, birbirinden ayrı düşünülemeyeceğini bizlere göstermekte. İnsanlar arasında nasıl birleşmeler yaşanıyorsa gökyüzü ve yeryüzü arasında da böyle birleşmelerin yaşanabileceğini gösteriyor.
Akıcı ve sürükleyici kalemiyle Zweig’ın bu derlemesini okumanızı tavsiye ederim.