Daha önce başka bir kitaba böyle sarıldığımı hatırlamıyorum. O kadar sevmiştim ki kitabı sürekli nereye gidersem yol arkadaşım yapardım. Şimdi düşündüğümde basit bir roman gibi geliyor ama okuyanı anlamsız bir şekilde o kadar etkiliyor ki...
Sonunu aşırı derecede merak ettiren fakat sonunun gelmesini de bi o kadar istemediğimiz bir roman.
Ben sonunda ağlamıştım. Ama hüzünlü bittiği için değil kitabın sonuna geldiğim için. Sabahattin Ali