·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2025 15:35 Dönem romanı denildiğinde Osman Balcıgil ve Sema Soykan’ın yeri bende her zaman farklıdır. Ama “Belki” yüreğimde bıraktığı sızısıyla muhtemelen ömür boyu unutmayacağım bir roman olarak zihnime kazındı. Yanı başımızdaki Kıbrıs’ın tarihine,insanına ve yaşananlara bu kadar uzak olduğumu gördükçe hem utandım hemde içim acıdı. İyi ki varsın Sema Soykan…Kalemine ve yüreğine sağlık.