Korkma ben varım MURAT MENTEŞ 'in okuduğum ilk kitabı yani her şey bu kitapla başladı diyebiliriz, açıkçası neden daha önce okumadım neden daha önce keşfetmedim diye üzüldüm. Kitap su gibi akıyor gidiyor, menteş' in üslubu o kadar hoş ki sanki kitaplarını okurken film izliyor gibi oluyorsunuz adeta yaşıyorsunuz!
şebnem uzaya baharın gelmesi, seni bulmama bağlı.
şebnem kalbimden senin kalbine balyozla bin pencere açayım.
şebnem her gülümseyişinde tüm ülkeye çay ısmarlayayım.
Daha neler neler..
Buraya ezel Zelzele 'nin muhteşem ve çok sevdiğim sözünü eklemezsem olmaz ne diyor Zelzele ;
Aptallar daima ömrünün baharındadır.
Ben kitabı bir nefeste bitirdim diyebilirim. Siz de bir solukta okuyacaksınız ve Tek kelimeyle bayılacaksınız.