Çok hoşuma gitti bu kitap . Ahmet Ümit i de beyoğlu rapsodisiyle tanıdım . Okurken resmen Beyoğlu sokaklarında dolaşıyorsunuz . Biraz da oraları biliyorsanız hikayeyi kendiniz yaşiyormuşsunuz gibi oluyor . Sonu tam bir şaşırtma katili bulacaksınız bir yandan da üzüleceksiniz .