Arkadaşlar ben bu kitabı bayağı bayağı sağlam bir şekilde eleştireceğim galiba çünkü elle tutulur tek bir yanı bile yok inceleme gelir mi bilmiyorum ama bunun altına yazacağım siz de boşuna okuyup zaman kaybetmeyin istiyorum yani çünkü
Bitti şükür. 2 puan, yani beğenmedim okuyacak başka kitap kalmasa bile okumaya değmez. İncelemeyi akşam yazacağım not falan aldım iyice, 1 de olabilir yalvarsalar okumam okutturmam yani.