Yazardan okuduğum 8. kitap oldu. Tüm kitaplarını okumuş olmak için okudum ama bazı düşüncelerde ısrar etmemek gerekiyormuş. Maalesef kitabı pek beğenmedim. Yazıldığı zamanın çoğunlukla siyasi olaylarını yazar kendi yorumlamış. Güncelliğini yitirmiş, sert, itici bir kitap