9/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
Sen ne kitapsın beee!! Daha çocuk yaşımızda kalbimizi kırdın,psikolojimizi bozdun,kedere düşürdün,melankolik ettin bizi.. Siz demiryolu çocukları,nasıl bir fakirlik çektiniz yahu. Bu kitabı Hindistan kralı okusa fahri vatandaşlık verir size. Siz annenizin öğleden sonra yaptığı çörekleri yerken bizim boğazımıza takılıyordu.. Eğlenmek için taş attığınız tren bizim içimizden geçiyordu.. Velhasıl sizinle öğrendik parasız da eğlenilebileceğini. Hikâyenizin sonunu hatırlamıyorum ama sayın demiryolu çocukları, dramatik, kederli bir hadise olarak kaldınız,imzanızı attınız çocukluğumuza...
Edebiyat
Demiryolu ÇocuklarıEdith Nesbit · Kırmızı Kedi Yayınları · 20142,638 okunma
·
101 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.