·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Kasım 2025 01:46 Tam kitabı okumaya başladığım sırada aklıma şu soru geldi,Nevzat komiser kendi eşinin ve kızının katillerini ne zaman bulacak diye içimden geçiriyordum
Bu kitap aklımdaki Nevzat başkomiser ile ilgili tüm sorularıma yanıt olmuş oldu
Ahmet Ümit yine ters köşe yapmıştır,çok okuyanı ilk başta bende de herseyi ......müdürün yaptığı fikri oluştu ama yazarı iyi tanıyanlar burada bir kusur olduğunu ve suçluyu kitabın başında açiklamayacagını bilirler ve buna paralel ...... müdürün bu kadar iyi bir insan olması beni kuşkulandırdı ve sonuç her zaman ters köşe yapan yazar bu sefer beni kandıramadı.
Güzel bir kitap okuyacaklara şimdiden iyi okumalar diyorum