·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2018 00:00 Az önce son sayfalarını okurken içimde tuhaf bir pişmanık belirdi... Neden bitirmiştim ki. Bu kadar hoyrat davranıp, bu kadar acele edip, hemen bitirecek ne vardı?
Pişmanlığımında anlattığı üzere enfes bir kitaptı. Ortadoğu, Mezapotamya, Sümerler, MIT, CIA, Mossad ve bir yığın karakter. Her birinin farklı olayları, farklı hikayeli... Ve bunların eksenine bezenmiş mükemmel bir Hz. İbrahim anlatımı. İskender Pala'nın her bir kitabını okurken yazarın kendini geliştirdiği alanları görüp, insanda araştırma, öğrenme ve daha çok öğrenme filizleri yeşeriyor. Bu zevk için öncellikle minnet duyuyorum. Sonrasında ise bugün acı, kan ve gözyaşının yurdu haline getiren Ortadoğu'nun aslında sahip olduğu tarih ve medeniyet göz kamaştırıcı bir gerçeklikle sunuluyor. Ve bana göre romanın asıl alt metni Güneş'i Batı'dan doğurmaya çalışan güçlerin Ortadoğu topraklarını neden zifiri karanlıkta bıraktıkları sorusunun cevabıydı. Cevabı kitapta bulacaksınız. İyi okumalar...