Hitap edene çok güzel gelebilir ama benlik bir kitap değildi. Kurgu akışından çok mekan ön planda.
Spoiler
Hayır siz ne ara aşık oldunuz 10 yıl birini arada sırada gördünüz birbirinizi. Aşık olma kısmı çok geçmedi bana. Erkek karakterin eğitmeninin tavırlarıda çok havada kaldı hakkında daha çok şey öğrenebilirdik. Hatta ikisi hakkında geçmişte neler olduğuyla alakalı daha çok şey öğrenebilirdik. Beni pek tatmin etmedi.