Seri incelemesi
Spoiler
Spoiler
Spoiler
.
.
.
Çok özgün müthiş bayıldım falan değil ama güzeldi eğlendim.
Olay akışı okuyucuyu sürekli full dikkat okutturuyor. Hepsini art arda birkaç gün içinde bitirdim hiç sıkıldığımı hatırlamıyorum. Erkek karakterin aşık olması biraz daha ağırdan alınabilirdi ya da devamında aşırı güvenmesi her şeyi önüne dökmesi falan bir garip geldi bana tamam aşık oldunda sende koca devleti yönetiyorsun az tut kendini yani. İkinci eleştirimde bizim abimizin bizim abimiz olduğuna emin miyiz. Tamam Caldon karakteri çok iyiydi ama abiyi boşa çıkardı. Onun dışında kadın ana karakterden çok aşırı etkilenmedim pek benim sevdiğim tarz bir karakter. Daha kendini yönetebilen zeki ileriyi düşünen karakterler severim.