9/10
·392 syf.··
2025 128. kitabı
Vay arkadaş vayyyy!!!!! Sayın Fitzek beyciğim, beyninizin tuhaf ve sıradışı olan kıvrımlarının iletim sistemine sağlık, yine yapmışsınız yapacağınızı. Tam kitap bitti deyip, saniyelik mutlu son sevincini yaşarkene herşeyi kursağımıza tıkadınız da tıkadınız. Göz koleksiyoncusunun kim olduğunu bir tık tahmin edebilsemde sonun başlangıcının böyle geleceğini hiç ama hiç öngöremedim. Ben baya bildiğin şok. Kitabın hangi noktasına değinsem diğer kısmı yoksun kalır ve hani bana hani bana der çok üzülür, o derece yani. Her karakter, her bölüm, her travma, her aksiyon, her şok iyiydi çok çok iyiydi ve farklıydı çok çok farklıydı. Ve de kitap böyle bir yerde mi bitirilir sayın Fitzek el insaf!!!! yani, hemen devamını okumam lazım hemde hemen. Eminim sayın Fitzek beyciğim devam kitabında da beynimin ayarlarıyla oynacak ama olsundu, no problemo.:)) Sevdim, seviyorum, seveceğim. :))
Kitap Yorumu
Göz KoleksiyoncusuSebastian Fitzek · Pegasus Yayıncılık · 2018773 okunma
·
1 +1'leme
·
679 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben adamın tek bir kitabını okuyup bayılmıştım kalemine 🫶🏻 bütün kitaplarını okumak istiyorum ama zaman yetmiyor, yetmiyor işteee 🥹 bu kitap tek kitap değil dimi, sanki 2.kitap var diye hatırlıyorum 🤔
Esma
Gönderi Sahibi
H. 👍🏻😍