Puan vermedi·152 syf.··Beğendi
· Yillar sonra ucagimizin gelmesine cok olmasini firsat bilip iki yabanci gibi İstanbul sokaklarini adimlarken,bir anda bu kitaptan bir cumle geldi aklima.Neden bilmiyorum sanki kendi dusuncemi soylermisim geldi o an.Bak dedim Hilmi,İstanbul guzel sehir ama insanin burada kole degil efendi olmasi gerekir.