Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Kasım 2025 16:48 Küçükken şiir çok okurdum hatta yazmışlığım bile vardı çok severdim.
Ama sonra romanlara daldım ve şiir hiç okumadım. Ama şimdi okumak nasip oldu o kadar iyi geldi ki şiir okumak...
Çok sevdim yalan yok bazı şiirdeki dizeleri beğenmedim çok saçmaydı Ama geneli güzeldi. Göğe bakma durağı şiirini kaç yıl önce masumlar apartmanı dizisinde edebiyat öğretmeni Naci bu şiiri okumuştu hiç unutmam çok hoşuma gitmişti. Siz okudunuzmu sevdiniz mi ve bu arada bana şiir kitapları önerirseniz çok sevinirim buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim...