Melisa Kesmez'den okuduğum ikinci kitap Çiçeklenmeler. Bence yazarımız bu kitapla bize "geç değil" diyo. "Kaç yaşında olursan ol yaşamak için geç kalmadın." 48 yaşındayken 24 senelik eşini kanserden kaybeden Türkan'ın hikayesi bu. Aslında Türkan'ın kendini bulma, hikayesini baştan yazma hikayesi. Türkan çiçeklenirken ben de çiçeklendim ta ilk sayfalardan hem de. Bir yasın bitişi, bir affediş, özgür bırakış, bir umut hikayesi aslında. Kanatlarını hala keşfedememiş, keşfetmiş ama bir türlü açmaya cesaret edemeyen bütün kadınlar için yazılmış bir kitap. Bayıldım. Melisa Kesmez'den okuduğum son kitap olmayacak. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim kitap kapağında Seda Mit'in çizdiği illüstrasyon müthiş. Onun da kalemine sağlık. ÇiçeklenmelerMelisa Kesmez