·208 syf.····Okunma: 28 Kasım 2025 15:38 Açıkçası ne okudum anlamadım bile ahahahshdhd öncellikle bu kitapta deli gibi ağlarım sandım ama ya yazarın yazma şeklinden dolayı ya da çevirisinden dolayı zaten okurken zorlandım sürekli bi "gidiyordu yapıyordu du du du" şeklinde yazılmış ve kitaptan soğudum başta. Daha sonra biraz sarmaya başladı yazılar düzeldi biraz ama asla arkadaşlıkları bana geçmedi o samimiyeti sevgiyi kalbimde hissedemedim. Belki diyeceksiniz "kısa bir kitaptı nasıl derin hissettirebilsin" ama fareler ve insanlar gibi birçok kitap incecikti ama beni ağlatıp derinden etkilemişlerdi o yüzden bu kitaba karşı puanım daha da düştü. Mabi hiç sevemedim sonra aslında arkadaşının ölü olduğunu fark ettiğinde de maşallah çok duygusal oldu umrunda bile olmadı neredeyse 0 duygusal konuşma üzülme yani bune ahshdhdkskks ben sandım o an şok olacak seni bırakmak istemiyorum diyip çıldırcak vs sandım ama reis yaşadığı için paçayı sıyırıp umursamadı sanırım anlamadım. Herneyse ben beğenmedim pek kitabı biraz sardığı ve okuduğum diğer kötü kitaplardan biraz daha iyi olduğu için bu puanı verdim.